Thursday, December 16, 2010

pergi mampus


aku taktau nak tulis permulaan,just bagi hangpa semua tengok gambaq ni.ni masa aku audition rancangan Malaysians Want kat penang nuh,dipendekan cerita sebab aku lemau nak tulis panjang-panjang..hehe, sebelah aku ni nama dia abu bakar:) hangpa gelak apa?nohoromm!ahaha..dengan semangat 98% kami bertolak dari alor setaq ke butterworth,masing-masing dok dalam bas lena memanjang,paling kesian dekat bakaq.imagine dia ada 3 kerja dalam masa 24 jam.for sure dia susah nak ada waktu rehat hat cukup,so dalam bas aku tak bersembang sangat dengan dia sebab aku tau dia penat..hihi,nampak ja laut dekat butterworth aku jerit teruja macam orang tak pernah tengok laut.haha,bakaq rileks ja sambil usha aku.hehe dia faham sangat perangai 1/4 aku..lepastu kami sarapan dekat area nuh sebab kami dari tadi tak makan apa lagi,lapaq!lepas kenyang menkedarah terus naik feri.rm1.20 :) sambung-sambung

zupzapzupzap dah sampai seberang,pa habaq orang penang!haha,bakaq senyum sampai telinga.hehe,sampai sana baru aku teringat nak fotostat i/c,kalut habaq hang aku,tapi bakaq cool ja walaupun aku tau dalam hati dia risau kalau-kalau tadak kedai photostat kat situ.HAHA,yess jumpa pun kedai tu dekat tepi shell.patah balik pi terminal feri sebab nak amik teksi pi batu feringghi.aku usha teksi-teksi kat situ macam orang tak pernah tengok teksi.haha,bukan apa teksi situ banyak yang pakai meter.so perjalanan kami kena ikut cara destinasi bajet punya program.hehe,jumpa teksi takdak meter pi batu feringghi rm25.00.tunggu bapak lagi,kami terus naik sebab takut lambat sampai dekat tempat audition.dalam teksi senyap ja sebab masing-masing terpukau dengan jalan-jalan bangunan-bangunan hat ada dekat situ.vroom vroom lajak pi bawah!

aku agak-agak dalam 25 minit macam tu kami sampai dekat batu feringghi.hotel hat tempat audition tu nama Paradise Sandy Beach Resort,sampai ja seorang bellboy ni dok sengih-sengih ayam kat kami"haa mau audition bukan?siap bawak gitar lagi,mai-mai daftar dulu"dia cakap macam tu sebab dia berbangsa india.hehe
dipendekan lagi cerita kami pun isi lah,tiba-tiba!jeng jeng jeng fynn jamal mai kat kami senyum-senyum:)) contoh lahh noh..hihi,teruja weh sebab dulu aku tengok dia dekat youtube ja.hehe,takpa aku act cool ja..then mai lagi kak fynn duduk sebelah kami,dia cakap nak interview sikit.gilalah aku dengan bakaq first time kena interview.hehe,interview bermula dengan pertanyaan nama,asal mana apa semua nuh and tanya pasai scene muzik kat malaysia.aku pun jawab macam orang proffesional tapi taklah proffesional,sebutan pekat bahasa utara.HAHA takdak cover-cover:D cerita tergantung sat sebab banyak benda nak ceqita lagi,time tengah tulis ni pun aku tak tidoq dibuai mimpi lagi.hehe

bunyi macam kasaq sikit entry blog aku kali ni,tak apa pergi mampus:P


*selamat pagi*

No comments:

Post a Comment